Re: [debianPL] Czy mozna dodac to do konfiguracji listy

Dnia czwartek, 15 listopada 2007, Rafal Czlonka napisał:
> Mój terminal ma 80 znaków szerokości.
>
> Na temat reszty Twoich argumentów nie będę się wypowiadał.
>
> Pozdrawiam,
> --
> Rafał

Zostawcie człowieka w spokoju. Moim zdaniem ma rację i jego prośba jest
uzasadniona.
Wiele "poważnych" list używa takiej rozróżniającej wstawki i jest to bardzo
bardzo bardzo sensowne dla początkujących użytkowników i greenhornów (np
takich jak ja).
Jeżeli na tej liście nie można to trudno ale wydaje mi się, że zamiast uzyskać
odpowiedzi od admina zaczeliście flama (tak to się chyba nazywa).
A po za tym dla takich guru jak wy wykreślenie stałego fragmentu z nagłówka
przy filtrowaniu poczty bo będzie małe miki i nie ma co odwoływać się do 80
znaków używanych w terminalu. Tak wiem że vi to prawidłowa droga do
osiągnięcia satori. Niestety my zwykli śmiertelnicy nie pretendujemy do
takich wyżyn.

--
z.a.kaleta (sanskryt), registered Linux User #279350