Re[2]: ...help....

Hello Maciej,

[..]
[..]

MK> Jest jeszcze jedna rzecz która zauwazylem IP remote sie zmienia, raz cos
MK> z chin raz z gliwic :)
MK> Czy to jest tak ze to moze byc ta sama osoba dzialajaca z roznych
MK> serwerow czy poprostu w sieci juz tak jest ??

niewykluczone, ale

http://www.google.com/search?q=tcpspy+log

proponuje zrozumiec co tcpspy wypisuje do logu i sprawdzic co sshd
mowi o tych polaczeniach

stawaim ze jakas glizda sieciowa, u mnie na porcie 22 conajmniej raz
dziennie cos probuje setki userow (a przynajmniej by chcialo ;) )

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl