Re: postfix - kompilacia

adi_anabel wrote:

> czesc wszystkim,
>
> walcze z tym juz caly dzien i bez skudku (to moje poczadki w linuksie)
>

> prubuje skompilowac postfixa zeby obslugiwal mysql
>
> make tidy
> make makefiles CCARGS='-DHAS_MYSQL -I/usr/include/mysql' AUXLIBS='
> -L/usr/lib -lmysqlclient -lz -lm'
> make
>

> /etc/postfix/postfix-2.3.8/src/global/dict_mysql.c:384: undefined
> reference to `mysql_free_result'
> ../../lib/libglobal.a(dict_mysql.o): In function `dict_mysql_quote':
> /etc/postfix/postfix-2.3.8/src/global/dict_mysql.c:279: undefined
> [...]

Pomocy...

apt-get install postfix-mysql
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Pakiet postfix-mysql nie ma dostępnej wersji, ale odnosi się do niego inny
pakiet.
Zazwyczaj oznacza to, że pakietu brakuje, został zastąpiony przez inny
pakiet lub nie jest dostępny przy pomocy obecnie ustawionych źródeł.
E: Pakiet postfix-mysql nie ma kandydata do instalacji

apt-cache search postfix
masqmail - A mailer for hosts without permanent internet connection
postfix - A high-performance mail transport agent
postfix-doc - Postfix documentation
postfix-pcre - PCRE map support for Postfix
amavisd-new - Interface between MTA and virus scanner/content filters
postfix-ldap - LDAP map support for Postfix

Powtarzam bo chyba post jest malo czytelny