Re: Narzedzie do testowania kart sieciowych

Dnia Tue, 29 May 2007 13:35:40 +0200
Przemysław Korzekwa <23przemo@wp.pl> napisał(a):

> iptraf

w kolejnosci
1. mii-diag
2. mii-tool

jesli chodzi o testowanie kart sieciowych to nic wiecej nie znajdzesz. chyba ze da ci cos testowanie przeplywnosci (tcpdump, ethstatus, iptraf (jak wyzej) , ale glownie tcpdump) .

--
Pozdrawiam,
Wojciech Ziniewicz <wojtek@cebit.com.pl>