Re: Sources: testing -> stable

kiedyś miałem zainstalowanego etch na swoim komputerku i niestety było tam
także  mysql-server-5.0 z paczki w celach cwiczebnych zainstalowane no i to
mi się całkowicie zwaliło. Powiem tyle namieszałem, naplątałem i
zainstalowałem odnowa :\
mam nadzieje że tobie się nic takowego nie porobi...
pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030