Re: dhcp server i client

no witam
Dnia środa, 24 stycznia 2007 12:00, Korze napisał:

> Jeżeli miało by to być w tej samej sieci wlan to bez sensu - router z
> kablami niech se pobierze adres prosto z routera bezprzewodowego,
 w jaki sposób mógłbys mi powiedziec nie uzywając kabla router kablowy ma
sobie pobrać adres z routera bezprzewodowego ( tam nie ma antenki :) )?  chce
sie pozbyc kabli. dlatego postawiłem juz debiana i skonfigurowałem wszystko
jak chciałem :)
> jeżeli
> ma dostawać jakiś konkretny adres to pewnie można zajestrować adres mac
> routera z kablami na routerze bezprzewodowym.
no i jak też one się połączom :)
> Jeżeli ma być to druga sieć bezprzewodowa to musisz mieć drugą sieciówkę
> wlan, wówczas na jednaj czai się dhclient a na drugiej dhcpd
no coś ty :) przeczytaj powyższe email'e prosze

ale dzięki za chęć pomocy...
> --
> Linux zainstalowany raz działa do spalenia dysku i o jeden dzień dłużej
>
> :-))

pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030