Re: urządzenia wielofunkcyjne - kompatybilność

witam

mam u siebie HP PSC 1215 może nie za nowe już w sumie ale chodzi pięknie pod
linuxem z hpijs nie mam z tym najmniejszych problemów. Używam tego juz od
jakiś 8 miesięcy i działa jak powiedziałem bez zarzutu

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030