Kopiować zawartość CD czy montować obrazy?

witam,

mam pewien dylemat. Muszę mieć ciągły dostęp do zawartości kilku płyt CD (na
początek 4) i w związku z tym mogę albo przegrać zawartość tych płyt do
oddzielnych katalogów albo podmontować obrazy tych płyt do wzmiankowanych
katalogów. Korzystanie z tych zasobów nie będzie zbyt intensywne, więc nie
przeszkadza mi wolniejszy dostęp do zamontowanych obrazów. Mam tylko
dylemat, czy zamontowanie w ten sposób kilku, docelowo może 8-9 obrazów,
nie pochłonie mi zbyt dużej ilości zasobów systemowych i nie odbije się na
wydajności pracy całego systemu?

--
pozdrawiam,
rafał