Re: Partimage - Klient - Serwer

Witam

06-04-04, Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> napisał(a):

> Obawiam sie ,ze razczej tu zbyt wiele ne pomoge. Jednakze z
> moich doswiadczen z Knppix 3.3 i jego Partimage.

Ja robiłem to z konsoli (boot:knoppix 2), dokładnie tak jak piszesz,
partycja którą kopiuję nie podmontowana (np. hda1, u klienta),
partycja na którą robię obraz podmontowana (na serwerze), zmienione
prawa do zapisu, wszystko jako root

Próbowałem też uruchomić serwer partimaged z opcją -L, bez logowania,
wtedy to już w ogóle nic nie można zrobić, pisze ze serwer nie jest
uruchomiony z opcją zezwalającą na robienie kopi bez logowania :-) ?

Miał ktoś podobną sytuacje?

--
Pozdrawiam