Re: [OT] Re: Aktualizacja dystrybucji offline.

06-03-06, Andrzej Kluz <akluz@fajnysklep.pl> napisał(a):

> Z OpenVMSem miałem doczynienia tylko przez jakieś 13 miesięcy (w pewnym
> banku) i musze przyznać, że bardzo dobrze go wspominam. Działał wtedy na
> "alfach". O VAXa tylko się wzrokiem otarłem na uczelni :)

Różnica jest taka, że VAXem jeszcze trudniej administrować, a poza tym
do Alphy da się wsadzić VGA. Tu tylko terminal RS232.

--
%VMS-W-IVWORD, unrecognized word "downtime" - check validity and spelling
OpenVMS - exclusively engineered using DTRT Technology (Do The Right Thing)