Re: programowy stroik do gitary

On Fri, Feb 24, 2006 at 02:49:28PM +0100, Paweł Tęcza wrote:
> Ja dostalem kiedys maila od osoby, ktora korzystajac ze strony
> kontaktowej na www.debianusers.pl napisala, ze bardzo chcialaby
> tworzyc piosenki i nagrac plyte, ale niestety nie wie jak sie za
> to zabrac. Moze chcesz jej adres? ;)

To jest dość znany syndrom na listach debiana. Zaczyna się od jednej
wiadomości, ktoś ją znajduje w archiwach i wysyła kolejną na dany temat.
Inni się dziwią, odpisują (kopiując je w cytatach), a wszystko się
kumuluje w archiwach.  Po pewnym czasie ich ilość rośnie na tyle że
lists.debian.org/cośtam staje się w googlach jedną z pierwszych pozycji
na dany temat.

Tak było z "Dueling Banjos" na debian-devel, podobnie zaczyna być z
jakimś środkowo-wschodnim domem publicznym (sic! panowie proszą PILNIE o
listę panienek) na debian-isp. Jak się postaramy to i d-u-p może być
głównym źródłem stroików :P

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216