testy wydajnościowe dla kart graficznych

no witam serdecznie!

No i własnie siedze sobie na stronce PClab'u i czytam różne komentarze na różnego rodzaju tematy i naszło mnie: Czy użytkownicy Linuxa są "poszkodowani" - jeśli można to tak nazwać, jeśli chodzi o testy wydajnościowe kart graficznych. Pod Ms windows jest mnóstwo tego typu rzeczy, ale jakoś nigdy nie widziałem nic podobnego pod linux. Czy wie ktoś coś o tego typu programach. Bo sam osobiście mam całkiem dobry sprzęt uzywam przez około 90 % mojego czasu przy komputerze Linuxa i chciałbym się przekonać czy żeczywiście oprócz stabilności ( która dla mnei jest nie podważalna) Linux jest także bardziej wydajny graficznie. Kiedyś grałem online jak zapaleniec w grę Tactical Ops i widziałem tam różnice w klatkach na sekundę. Jednak chciałbym przekonać się na właśnej skórze i ilości punktów w jakimś " Linuxowym 3Dmarku"

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030