Re: Instalacja Sida

On Thu, Feb 02, 2006 at 12:52:19PM +0100, P.Kossakowski@aida.net.pl wrote:
> Mam problem z instalacj+- niestabilnego Debiana Sida - oto? instalator
> zg^3asza mi, i? nie mo?e znale 1/4ae j+-dra - a spowodowane jest to
> prawdopodobnie niezgodnoP:ci+- j+-dra na ktorym dzia^3a instalator a
> j+-dra zawartego w paczce do instalacji.
>
> Czy ktoP: wie jak rozwi+-zaae ten problem?

Sida instalujemy instalując wersję stabilną, a następnie aktualizację do
testowej i dopiero na końcu do niestabilnej.
Ewentualnie zaczynając od testowej.

Nikt nie gwarantuje, że obrazy z sidem w ogóle nie zeżrą Ci danych z dysku
na śniadanie. Ciesz się, że problemy objawiły się tylko z instalacją.

pozdr,
fEnIo

ps. skonfiguruj swój program pocztowy i nie pisz w HTML
--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland