Update

Da rade zaktualizowac apta i synaptica przez apt lub synaptica ? ;p czy
sciagnac i instalowac samemu ?

I jeszcze jedno ... jest sposob zeby zrobic update arts'a bez
odinstalowywania polowy systemu ? ;d bo jak chce robic update arts'a to
chce mi wywalic kilkadziesiat innych pakietow (w tym gnoma i cale
oprogramowanie zwiazane z audio-video :[). wiem ze arts odpowiada za
dzwiek ale czy to powod zeby wywalac wszystko inne ? :(

PS. jestem z linuxem od troszke ponad tygodnia wiec prosze o
wyrozumialosc :D