Re: Outlook Exchange oraz wspolny kalendarz i kontakty

Dnia poniedziałek, 14 listopada 2005 19:18, pkrol@poczta.onet.pl napisał:
>  szef
> dzisiaj zazyczył sobie zeby jak najszybciej czyli najlepiej jutro uwspolnic
> kalendarz oraz kontakty w programach pocztowych pracownikow. Jako klientow
> poczty uzywany jest Outlook Exchange jednakze nie ma w sieci serwera poczty
> MS Exchange. Jako serwer jest oczywiscie linux Debian z tym ze on pelni
> funkcje serwera plikow (SAMBA) router firewall itp. Mam pytanie prosbe o
> pomoc czy to sie jakos da zrobic pod Linuxem Debianem. Bardzo prosze o
> linki czy propozycje rozwiazan.
Według mojej najlepszej wiedzy może być to zrobione w oparciu o jeden z dwóch
mechanizmów. Publikowanie zdarzeń kalendarza poprzez listy email z adresami
wszystkich osób lub użycie WebDAV (tutaj najłatwiejszy sposób i jedyny
'debianowy' chyba to pakiet "hula")
Spróbuj poczytać help do KOrganizera, może na stronce; tam jest to dosyć
dobrze opisane, obejrzyj http://www.hula-project.org/
Uwspólnienie kontaktów to chyba tylko poprzez LDAP, prawda? Zainstaluj jakiś
serwer LDAP.
> Bede wdzieczny za nie udzielanie odpowiedzi typu szukaj w gogle czy szukaj
> na liscie . W tej chwili to wlasnie robie a poniewaz musze sie wykazac
> zalezy mi na szybkiej pomocy.
Mam nadzieję, że nie za późno :-)

Pozdrawiam