Problem z dzialaniem sieci...

Przepraszam za małe OT, chociaz router jest na debianie oczywiscie :)

Sprawa wyglada tak, jest sobie router debianowy, tam dhcp, iptables, htb, pozniej jest sobie switch i kompy na kablu, do switch access point podlaczony, nastepnie drugi AP i ja na kablu do tego drugiego podlaczony z dwoma kompami.

I problem jest taki... co jakis czas przestaje dzialac siec, tzn, nie cala, zauwazam brak internetu i router nie odpowiada na pingi, natomiast abydwa AP odpowiadaja oraz komp po drugiej stronie radia tez odpowiada. Sytacje mozna naprawyc dajac w windowsie wylacz i wlacz karte sieciowa, wtedy wszystko wraca do normy az do kolejnej takiej sytacji.

Co moze byc grane?
Czy wina moze byc w AP tym po mojej stronie ? Jak do nie bylo i w kompie mialem karte radiowa nie dzialy sie takie rzeczy.
Dodam ze sytacja dotyczy obu komputerow po mojej stronie radia.
Podejrzewal bym tego AP u mnie, ale czemu wszystko wraca do normy po wylaczeniu i wlaczeniu karty ? Dodam ze jest drugie takie polaczenie, czyli do tego samego AP po tamtej stronie inny AP i do niego kompy drutem i tam sie nic zlego nie dzieje...

Dzieki z gory za pomoc.

Pozdrawiam,
Paweł Włodarczyk

OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896