Automatyczne montowanie urzadzeń USB (np Flash)

Witam do dluzszej przerwie Smile

Jak do te pory Sarge spelniał moje wymagania ale jak to mówią potrzeby rosną
Smile
W centrum mojego zainteresowania znajduje sie teraz zmuszenie Debiana do
automatycznego montowania urządzeń USB (Flash czy komórka (też ma flash -E
398)). Zawsze moge zrobic to ręcznie czyli zamontować /dev/sda1 w jakim
katalogu i działa to bez problemu.
Ale problem jest dla wszystkich oprócz mnie. Konsola to jednak wyższa półka
dla typowego użytkownika. Inna sprawa zdarza sie że flash zostanie
wyciagniety bez odmontowania i wtedy po ponownym włożeniu nie jest to już sda
ale np sdb i wtedy cale zapisy w fstab biorą w łeb -a trudno żebym w KDE na
pulpicie zrobił skróty dla wszytkich możliwych wariantów( i tak samo zresztą
w fstab).