PRzebudowa obrazu ISO [było i jest trochę o instalacji Debiana na PowerPC]

On Thu, 19 May 2005, gucio@use.pl wrote:

> Hello!
> Ja od jakiegos miesiaca mam woody'ego na PowerMac'u 8500/120
> Moze sobie system instalacyjny zabootuj z HDD? Zrobilem to BootX'em. (Ale
> nie pamietam jak sie ma BootX do new-world powermac'ow) Trzeba tylko
> kernel i root.img z pierwszego cd'ka instalacyjnego na dysk wrzucic. O ile
> mnie pamiec nie myli, to powinne sie na dyskietkach dac przeniesc.(A jesli
> widzisz pod Linuxem cd'ki, to na msdos'owych dyskietkach przenies).
Tylko, że iMAckie nie mają dyskietek, znaczy się stacji dyskietek :).
Ale to nie znowu taki wielki problem, bo mogę CD zamontować w linuksie i
pociągnąć co trzeba przez sieć.Pomyślę o tym.

> A, jeszcze jedno: te plytki z Debianem dosc dlugo sie montuja, wiec moze
> to tylko brak cierpliwosci :P
To coś nie tak z obrazem. Zaciągnałem przez sieć cały obraz sarge dla
PowerPC. No i próbowałem go za montować, okazło się, że MacOSX nie
rozpoznaje systemu plików.
Tak sobie pomyślałem, że może zrobię sobie własy obraz (w mkisofs widzę
trochę opcji związanych z HFS). Czy da się łatwo przebudować obraz iso. Czy
trzeba go rozpakować i zapakować od nowa?

> A jeslibys jeszcze nie czytal, to dla PowerMac'ow instrukcja z ktorej
> korzystalem:
> http://www.debian.org/releases/stable/powerpc/install
Przeglądałem.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php