Re: wormux i debian

On Sun, May 08, 2005 at 11:26:03PM +0200, Michał Prokopiuk wrote:

[...]

> No ale o niego nie krzyczy.
> Wormuxy sie uruchamiaja, tylko ostrzegaja mnie, ze musze miec naprawde szybka
> maszyne, zeby cokolwiek zobaczyc, a ja mam durona 600 z 32mb karta nvidii.
>
> O co mu chodzi? Instalowal ktos z Was juz wormuxy?

Problem nie leży w Wormux, a w nowym ClanLib. Z jakichś przyczyn nie działa
akceleracja sprzętowa i nie jest to problem debianowy, a raczej ogólny.

Jak znajdę chwilę to spróbuję zaktualizować pakiety z nowym ClanLib. Może
coś poprawili w międzyczasie.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland