Re: [Fwd: Re: dodawanie aktywatorów ]

On Fri, 06 May 2005 18:06:37 +0200, Rav wrote

> nigdzie ,   lista dotyczy  środowiska linuks , konkretnie
> dystrybucji debian . Wyszedłem z założenia , że być może jakiś
>  użytkownik tej listy   równiez używa gnoma i będzie miał
>  antidotum na mój problem . tylko tyle . pozdrawiam rafał skowron

Lista skierowana jest do uzytkownikow dystrybucji debian GNU/Linux. Jezeli
paczka dla fedory z gnome-panel lub aplikacja odpowiedzialna za operacje ktra
chcesz wykonac jest skopana, powinienes zwrocic sie z tym problemem do osoby
za paczke odpowiedzialnej. Jezeli masz problem z aplikacja dzialajaca pod
systemem linuks, niekoniecznie debianem, napisz: "przepraszam za problem nie
zwiazany z dystrybucja, ale moze ktos znajdzie rozwiazanie. Szukalem ......
(lista miejsc gdzie szukales) i nie znalazlem. W takim przypadku jezeli znam
rozwiazanie chetnie pomoge. A ty piszesz: "mam fedore. nie dziala. powiedzcie
jak".

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--