Re: MX700 + SID

On Thu, 24 Mar 2005, NetOperek wrote:

> Witam,
> no właśnie w Slacku miałem .xinitrc, a tutaj pewnie będzie z tym
> działało. Sprawdzę wieczorkiem w domu i dam znać.
> Tak czy siak dziękuję za podpowiedź.

Doczytałem się w dokumentacji od Gnome, że od jakiegoś czasu podczas
startu gnome nie interpretuje .xmodmap czy też .Xmodmap. A przy
pierwszym starcie daje monit o tym pliku i że wyłącza zawarte w nim
opcje.
Rozwiązanie jest proste, należy uruchamiać xmodmap'a z autostartu w
menadżerze sesji. Najlepiej napisać prosty skrypt, który będzie
interpretował odrazu plik .xmodmap.

--
Pozdrawiam
Netoperek