Re: Kilka pytań o jądro 2.4.29

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mateusz Linda napisze:

> Przy ładowaniu systemu dostaję kilka takich komunikatów :
> Skipping unavailable/built-in e1000 module
> Skipping unavailable/built-in <nazwa> module
> Nie za bardzo rozumiem o co tutaj chodzi ? Przecież ten moduł powinien być ?

"pomijam nieobecny w systemie, a może też wbudowany moduł xyz" Na pewno
masz to w module akurat?

> Mam też coś takiego :
> usbdevfs : remount parameter error.
> W fstabie mam takie wpisy :
> none   /proc/bus/usb usbdevfs  devuid=0,devgid=103,devmode=0660   0     0
                       ^^^^^^^^ jest obecnie passe
		       zmień na usbfs (w 2.4 też działa OIMW)

[...]
> Są to rzeczy z gatunku tych które nic nie robią, pytam z czystej ciekawości.
>
> Miałbym też jeszcze jedną wielką prośbę ! Czy zna może ktoś jakiś dobry
> tutorial do ALSY ?

Po ostatnim upgradzie SIDa w zasadzie już nic nie trzeba wiedzieć o alsie
żeby zacząć jej używać:
hotplug ładuje konieczne moduły łącznie z emulacją oss, a pakiet alsa-base
zajmuje się przywracaniem stanu miksera i dostarczaniem konfiguracji
i to chyba tyle.

Oczywiście jak już się ma podstawowy zestaw, to można zająć się dopracowaniem
ustawień od strony użytkownika, ale to chyba na razie drugorzędne?

> Może jakiś pod Debiana ? Skype'a by się chciało poużywać
> pod Debianem a OSS nie działa mi na full duplex'ie. Niestety, musze poczekać
> na przesiadkę na 2.6, bo 2.6.10 kopie się u mnie, mam nadzieje ze poprawią to
> i owo.

Z tego co czytałem, to prawdopodobnie jednak powinieneś popracować nad konfiguracją.

> Z góry dzięki za pomoc,

Pozdrawiam

--
Jacek Kawa  **Since every individual is accountable ultimately
               to the self, formation of that self demands