Re: [FLUG] Orzel do wykonywania schematow elektronicznych inaczej Eagle.

Dnia niedziela, 23 stycznia 2005 16:58, Wojciech Ziniewicz napisał:

> A czy musisz pisać o swoim bezsensownym zniecierpliwieniu tutaj ?

Cóż. Zniecierpliwienie swoją drogą, lecz sam się zastanawiałem nad jakimś
"inteligentnym" komentarzem. Cross-posting na ogromną ilość list, dziwne
pytanie, fantastyczna odpowiedź... IMHO dobrze zrobił, że tutaj napisał. Bo
podirytowanie moje nie jest bynajmniej bezsensowne tudzież bezpodstawne.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]