Re: Gmail

On Tue, Jan 18, 2005 at 01:44:33PM +0100, Marcin Sochacki wrote:

> Jeśli chcesz mieć wyszukiwarkę, to bez indeksowania i tak się nie
> obejdzie. To raz.

To akurat jest mi na plaster, bo nie trzymam poczty na serwerze,
ale zalozmy ze dla innych to moze byc jakis maly plusik.

> Indeksowaniem zajmują się maszyny, a nie ludzie. Nikt nie czyta Twojej
> prywatnej poczty. To dwa.

Ale nie jestes w stanie tego zagwarantowac i nie mozesz zareczyc,
ze przypadkiem moje listy bedzie mozna wygooglac?

> Indeksowanie ma na celu odpowiednie targetowanie TEKSTOWYCH reklam,
> a nie, jak w innych webmailach, puszczanie na oślep _nietargetowanych_,
> _graficznych_ bannerów. To trzy.

Nie lubie reklam i nie czytam ich.

> Moim zdaniem rozsiewanie tego strachu przed indeksowaniem w Gmail, to
> FUD nie mający pokrycia w rzeczywistości.

Nie rozsiewam strachu. Nie mam tylko bezgranicznego zaufania do Google.

> A 1GB to nie marketingowa ściema, tylko fakt techniczny, niepodważalny.

Pracujesz w Google, ze to wiesz? Czy wszyscy uzytkownicy GMaila
moga jednoczesnie zapchac swoje skrzynki?

P.