filtrowanie

witam

zglaszam sie z nastepujacym pytaniem...
mam router + firewall (debian). jakie narzedzie byloby
najodopowiedniejsze do kontrolowania zawartosci pakietow ?
chodzi mi np. o blokowanie stron www ktore np. sa grozne pod wzgledem
zawartosci dla koncowego uzytkownika, sprawdzanie ruchu pod wzgledem
wirusow/robali/trojanow w przesylanych danych etc.
czy ma ktos jakies doswiadczenie z takimi rozwiazaniami ?
czy to co sobie wymarzylem jest w ogole w jakis sensowny sposob mozliwe
do rozwiazania? ;)
pytam w sumie z ciekawosci ale temat mysle ze jest dosyc istotny...

pozdrawiam
isdes

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837