cyrus imapd i squirrelmail

hejka

mam maly problemik z doprowadzeniem squirrelmaila do dzialania
prawdlowego, siedze juz nad tym dzis caly dzionek i juz w googlach
slabo tez widze stac moja prosba o pomoc do Was grupowiczow.

poczta: postfix + amavis + clamav +spamassassin na MAILDIRACH !

otoz:

mam swiezo zainstalowanego cyrus-imapd dziala z inetd na porcie 143
jesli chodzi o squirrelmaila to ustawilem w nim host, jaki imap -
cyrus i katalogi:

$data_dir                 = '/var/lib/squirrelmail/data/';
$attachment_dir           = '/var/lib/squirrelmail/attach/';

jak zalecali w pliku INSTALL dolaczonym do squirrelmaila
nadalem tym katalogom odpowiednie prawa:

drwx-wx---  2 root   nogroup 4096 Nov  5 10:27 attach
drwxrwxr-x  2 nobody nogroup 4096 Nov  5 10:54 data

wszystko niby ok

reszte squirrelmaila mam w katalogu glownym /home/httpd/html/poczta/

i teraz wchodzac przez strone www na poczte widze ladna wiewiore ;] i
logowanie

ok loguje sie na swojego usera i haslo w logach widze ze imap zlapal
login na 127.0.0.1 i przechodzi juz do stronki panelu squirrelmaila no
ale niestety nie dokonca otoz:

w lewej ramce widze:
BŁĄD:
BŁĄD: Nie można wykonać polecenia.
Zapytanie: CREATE "INBOX.Sent"
Podany powód: Permission denied

a w prawej - tej duzej:
BŁĄD:
BŁĄD: Nie można wykonać polecenia.
Zapytanie: SELECT "INBOX"
Podany powód: Mailbox does not exist

i juz kombinuje i nie moge nic wymyslic zabardzo, pewnie jest to
zwiazane z tym ze od rana siedze i konfigruje serwer i moze mnie cos
oswieci jutro ale jesli to jest na tyle proste byscie mogli szybko mi
odpowiedziec to prosze Was o pomoc

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras