Re[2]: wariacje sieci...

Monday, October 4, 2004 (12:11:29 PM) Arkadiusz Nowak wpadł(a) na genialną myśl:

AN> a czy w jakis sposob mozna to namierzyc, zostawilo to jakis inny slad gdzies
AN> oprocz tych logow?

1. trzeba miec, w wiekszosci przypadkow, konto
shellowe, zeby moc zaczac myslec o sniffowaniu z serwera (chyba, ze
sie potwornie myle...)
2. trzeba miec odpowiednie uprawnienia, zeby
przelaczyc karty sieciowe w taki tryb, a to wiaze sie ze zdobyciem
uprawnien root'a.

Wniosek jest z tego taki, ze albo nalezy szukac kogos, kto ma takie
uprawnienia, albo sladow, ze ktos je jakos pokretnie uzyskuje. Jesli
nie ma na serwerze kont shellowych to wszystko wskazuje na wlamanie...

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]