Re[2]: strona www na mail - jak?

Hello Bogdan,

Monday, August 30, 2004, 5:36:56 AM, you wrote:

BB> A musi być mail w HTML-u? Mi przychodzi na myśl:
BB>   - ściągnięcie całej strony wraz z grafikami i innymi plikami do
BB>     jednego katalogu tak, żeby strona dała się oglądać off-line (wget
BB>     lub httrack);
BB>   - spakowanie katalogu (tar) i skompresowanie archiwum (gzip);
BB>   - wysłanie jednego pliku mailem;
BB>   - rozpakowanie u siebie i można oglądać.

wlasnie o to, zeby to byl mail w htmlu. najlepsze jest to ze kolo roku
temu zrobilem cos takiego, jednak zawsze to byl html i 2 gify,
niestety nie skopiowalem sobie i poszlo w nicosc kiedy madrzy ludzie
zdecydowali ze wola windowsa, a ja zdazylem zupelnie zapomniec czym
skladalem tego maila i nie moge tego znowu znalezc :/
jak sie uda ladnie to zrobic to moze powstanie pakiecik 'pocieszajacy
admina' co dzien mailem ze statsami ;) .. bo gotowego nie ma

.. o, mime compose, czy jakos tak mi swita..

--
Best regards,
 Marek                            mailto:mx0@wp.pl