Re: wie ktos o co chodzi ...

On Sat, Jun 05, 2004 at 02:27:07AM +0200, Marcin wrote:
> Witajcie,
>
> na liscie:
> Debian Security <debian-security@lists.debian.org>
> trwa mega dluga dyskusja, cos o spamie chyba.
> [przynajmniej sadzac po temacie:
> Re: Unusual spam recently]
>
> nie czytalem od poczatku [czesc wykasowalem], listow jest juz chyba ze 40.
> sledzil ktos to moze i moglby strescic ? strasznie sie goscie spisali,
> co najmniej jakby to bylo nie wiadomo jak wazne :P
> wie ktos o czym pisza ?

Na początku było chyba pytanie czy ktoś coś wie na temat nowego spama
bez treści i ważnych nagłówków. Ktoś nie miał nic ciekawego do
powiedzenia i rzucił "a dlaczego Twój serwer tego nie zablokował z
następujących powodów: [i tu przykłady dość kontrowersyjnych regułek
blokujących]". No i się zaczęła dyskusja czy te regułki są fajne, czy
głupie. A przynajmniej tak mi się wydaje, bo po 5-tej wiadomości
skasowałem cały wątek.

Co do samego spama to prawdopodobnie po prostu błąd w spamware-rze.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216