Re: [OT] nadpisanie przez xp partycji ext3 - pilne :>

W liście z śro, 11-02-2004, godz. 07:59, Grzegorz Szyszlo pisze:

> jest to mozliwe. w tablicy partycje moga miec oznaczenie jako jakis
> typ, a fizycznie system plikow na partycji moze byc innego typu.
> tyle ze wtedy koniecznie w sposob jawny trzeba podac typ partycji
> w /etc/fstab . linux to lyknie. niestety systemy microsoftu
> lubia lazic po znanych sobie typach partycji, a na pewno laza po
> partycjach oznaczonych jako active. dlatego przed instalacja XP nalezy
> uaktywnic te partycje, ktora bedzie robila za jego partycje glowna.
> aby instalator nie namieszal, trzeba typy partycji znane XP pozmieniac
> [...]

hmm... fsck rulez ;)
zmienilem type na linux
dalem fsck.ext3 /dev/hda1 wymacal co trza, i do l+f wrzucil jakies
smieci plus katalog #3xxx gdzie znalazlem moje 33G danych, zawartosc
wyglada poprawnie w czesci ktorej patrzylem, wiec reszta powinna byc ok.

Cieszymy sie :>

Pozdrawiam i dzieki za pomysly oraz wsparcie
Bartoszko