napęd DVD i Audio CD (było: nadal brak dźwięku ...)

On Fri, 6 Feb 2004  Wawrzyniec Niewodniczański <niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

> [...]

To było błędne skojarzenie - patrz niżej.

> A to inna historia. Jak widać cała zadyma z jądrem 2.6 nie była na nic
> potrzebna ;-).

Przynajmniej zmobilizowałem się do przejścia na testing :-)

Przy okazji pojawiły się różne niepożądane efekty uboczne, o czym
jeszcze napiszę na listę.

> Proszę sprawdzić ustawienia w Opcjach XMMSa.

Przy okazji wymiany płyty głównej zamieniłem też napęd CD na DVD. W
naiwności ducha sądziłem, że nie wymaga to żadnych zmian w
konfiguracji :-(.

Okazało się, że trzeba ustawić

Options -> Preferences -> Audio I/O Plugins -> Audio Audio Player
1.2.8 -> Configure -> Device -> Drive x -> Digital Audio Extraction

Okazało się również, że pomogło to na Xine, który również nie
odtwarzał Audio CD.

Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc.

Janusz S. Bień

--
                     ,
dr hab. Janusz S. Bien, prof. UW -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki Formalnej)