Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

Grzegorz Szyszlo wrote:
On Mon, 2 Feb 2004, Kuba wrote:

bawiłem się ostatnio jajkami :) (nieźle brzmi) 2.6.0 i 2.6.1. jak
myślicie nadają się już one do zastosowań serwerowych - tzn. czy można
na nich polegać (stabilość/bezpieczeństwo)?
co inngo zabawa kilka godzin a co innego praca miesiącami. jak wrażenia
tych którzy się odważyli wrzucić 2.6 na serwery?

nie probowalem. czekam na cos w okolicy 2.6.15 :) chyba ze wczesniej sie
ustabilizuje. bo jesli chodzi o testy wydajnosciowe jakie czytalem, to
2.6.15 jest rewelacyjny.

1 przyklad:
nie wiem czy to sie lapie w tym temacie, ale na mojej work stacji korzystam z 2.6.x juz od 2.6.0-test8 i jestem z nich zadowolony, uptimy standardowo siegaja 8-12 h. najwiekszy uptime jaki udalo sie mi utrzymac to 3 dni 12h po czym komputer zostal standardowo i prawidkolo wylaczony :D , jestem calkiem zadowolony z 2.6.1-bk6 (bo na tym wlsnie osiagnolem taki uptime), x'y troche zwalnialy po kazdym dniu :> ale komik chodzil stabilnie. wiem ze uptime to marny ale 2.6.x sie spisuje.

2 przyklad:
testuje rowniez 2.6.x na 2 "serverkach". na serverze www stoi 2.6.0.
oto jego uptime:
09:49:08 up 45 days, 13:11,  1 user,  load average: 0.03, 0.10, 0.12
wiec chyba dobry :D jajeczko pracuje stabilnie i szybko (nie zauwazylem zeby cos zwolnilo). natomiast 2 server to bridge-router. 2.6.x trafilo tam tylko dlatego ze ma standardowo wbudowana obsluge routningu w moscie :D. jest to kom czysto testowy (podpiety jest pod niego tylko jeden klient ... ja :D) i do zabawy wiec uptime tez marny, ale jak pozostale rownie szybki i stabilny :D.

ja osobiscie jestem zadowolony z 2.6.x bo i stabilne i szybkie co do bespieczenstwa to nie wiem ale chyba tez nie naj gorzej :D.

pozdro.