[dlugie] Dwa pytania :).

Witajcie userzy debian-user-polish! :D

Zainstalowałem ostatnio na Debianie Woody skrypty wykonujacę
analizę logów pewnego programu. Wyniki analzy są przedstawiane na
stronie www.

Aktualizacją statystyk zajumje się cron a dokładnie taki wpis:
0,30 * * * * /usr/local/bin/stats.sh .

Zawartość skryptu jest następująca:
$ cat /usr/local/bin/stats.sh
/home/stats/bin/systats-static /home/stats/bin/systats.conf
cat /var/log/emain/main.log >> /var/log/emain/mainfull.log
>/var/log/emain/main.log

Objaw jest taki ze za dnia :) skrypcik sie wykonuje co pol godziny
i wszystko smiga piknie. Pracuje zawsze cos do 10 sekund i sie wylacza.

Natomiast gdy rano loguję się do serwerka to widzę około 16 procesów
dotyczacych tego skryptu. Jak się tego pozbyć? Za dnia jest wszystko ok.
W nocy coś się dzieje :) Czyżby było to związane z uruchamianiem cron.daily?
Może maszyna jest wtedy mocna obciazona i "nie wydala", przez co
zaczynaja sie nakladac procesy systats-static?

Jak to zjawisko wytłumać i uniknąć w przyszłości?
Może macie jakieś sugestie?

Korzystając z okazji chciałbym zapytać także, gdzie są zapisywane
wszystkie regułki crona? Wiem, że część znajduję się w katalogach:
/etc/cron.d
/etc/cron.daily
/etc/cron.monthly
/etc/cron.weekly
i plikach:
/etc/crontab

Ale są jeszcze konta systemowe np news. Po wydaniu polecenia
cron -u news -e dostaję dodatkowe ustawienia które są wykonywane przez
crona. I właśnie o te ustawienia mi chodzi. Gdzie są zapisywane reguły
dotyczące użytkowników czy to systemowych czy "realnych" :)?

Ps. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Pozdrawiam,
--
 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130