Re: Kompilacja jadra Bylo:dzwiek z asus nforce2

> przy isntalacji jadra powinien pojawic sie plik w katalogu /boot/
> o nazwie w stylu initrd-2.4.23. strzelam nazwe, bo nie pamietam.
> i przy instalacji tego deba powinien sie spytac ciebie czy zrobic
> linka do tego pliku w /boot. i ten link wlasnie laduje w /initrd.img.
> zreszta /vmlinuz jest tez linkiem do /boot/vmlinuz-2.4.23.
> jesli link do initrd nie zrobil sie podczas instalacji paczki, zrob
> go recznie.

Witam!
u mnie niestety nie ma zadnego takiego lub nawet przypominajacego nazwa
pliku.
Jak mniemam nie wkompilowalem w jadro initrd ?
Jesli jest tak jak mowie, ja moge znowu przekompilowac jadro, tylko prosze
o podpowiedz gdzie jest to initrd na co zwrocic uwage jak znow bede
konfigurowal jadro?
Jak instaluje jadro z gotowego .deb pobranego z ftp to po "kpkg - i ten.deb"
on juz sam strzela
do mnie ze nie ma tego /initrd.img ale przeciez nie stworze go recznie, bo
nawet nie mam do
czego go dowiazac.
Dobrze rozumiem ze dla mnie teraz wyjsciem jest wlasna konfiguracja i
kompilacja jadra z uwzglednieniem initrd ?
z gory dzieki za pomoc.

pszemaz