Re: wystawienie serwera www przed firewalla

Czesc,
Dzieki wszystkim za odpowiedz.Moja wiedza troche sie poszezyla dzieki
Waszemu
nakierowaniu mnie.Ale mimo to nie zdolalem rozwiazac problemu.Dysponuje 5
adresami
zew. przykładowo: 1.2.3.4-1.2.3.8 przypisanymi do eth1. Za firewalem jest
siec
NATowana przez firewala z adresami 192.168.0.x. Interfejs eth1 z adresem
1.2.3.4
jest uzywany do NAT-A, eth0 do sieci lokalnej. W sieci lokalnej jest serwer
www,dns ,który ma adres 192.168.0.2. Chce aby caly ruch na adres 1.2.3.5 byl
przesylany
na adres 192.168.0.2. Chce do tego uzyc iptables, a nie bridgowania.
P.S. Jak wpisze adres w przegladarce http://192.168.0.2:80 to strona sie
laduje,jak wpisz
http://1.2.3.5:80 juz nie, ale za to ping z sieci lokalnej na adres 1.2.3.5
daje odpowiedz z 192.168.0.2 .