Re: USB na PCI - uwagi mile widziane

Dnia Thu, 18 Dec 2003, Czechu napisał:

> Jeśli mogę coś zasugerować.... Moze lepiej kupić router z modemem na RJ45
> zamiast karte rozszerzen PCI USB ?? mniej problemow, mniej motaniny, i w
> sumie lepiej.

To moze wyjasnie jak sprawa wyglada.

Podobno od 1 stycznia TPSA ma robic bonusa dla ludzi z SDI przejscie
z SDI do neostrady ma byc premiowane 1 zl oplaty instalacyjnej + 1zl
zestawu instalacyjnego (czyli modem).

Kupowanie w tych okolicznosciach modemu/routera ASDL za iles tam
zlotowek (a raczej nie mniej niz 100, a pewnie powyzej 200) to..
sami rozumiecie.

A karte USB na PCI kupie juz spokojnie za kolo 50zl, dlatego raczej
jestem nastawiony na USB.

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz