RE: Compaq Proliant 5500 oraz keirowanie ruchu

> Co do iptables, to można przekazywanie pakietow zrobic na przykład w
> ten sposób, ze z jednej karty sieciowej np. eth0 przyjmujesz ruch
> wchodzący (lacze z Internetem), a na eth1 masz na przykład jakiegos
> kompa
> ewentualnie LAN i przekazujesz te pakiety. Szczegóły jak to zapisac w
> obowiązkowej pracy domowej chociażby
> man iptabes
> albo tez WWW.linuxindex.pl

Nie wiem czy się dokładnie wyraziłem, ale nie chodzi mi o takie
rozwiązanie, bo to wiadomo dokładnie jak. W moim pytaniu chodzi
mi czy można mając jedną sieciówkę i kilka komputerów w jednej
podsieci (ta sama co siecówka) zrobić na Debianie forwarding
ruchu na inny komputer w ramach tej samej podsieci. Czyli ma to
wyglądać tak:
Klienci wysyłają pakiety na adres:port przypisany do eth0 na
moim debianie. Ale usługa znajduje się na innym komputerze w tej
samej podsieci. Do tego komputera ja dostaję się także przez eth0.
Więc chciałbym aby inni odwołujący się do mojego IP na odpowiedni
port byli forwardowani na ten zewnętrzny komputer. Czyli pakiety
muszą wejść eth0 i wyjść na eth0 i w dodatku na IP w tej samej
podsieci.
Z tego co się do tej pory dowiedziałem, że nie jest to możliwe
do wykonania na iptables. Czy jest to prawda ? Czy można to zrobić
prosto przy pomocy innego narzędzia ?

Zasadniczo nie wchodzi możliwość dołożenia dodatkowej sieciówki
i przekonfigurowanie sieci (adresów IP na inną podsieć).

--
Pozdrowienia
Robert