Re: Czy tylko mój system tak wariuje? Co jest grane.

W liście z sob, 06-12-2003, godz. 13:34, Robert Olejnik pisze:

> Ok, jak dla mnie to jednak nie to (pisałem już, ten problem występuje jedynie
> ok 9, a system jest tak samo obciążony cały czas)..
>
> Mimo wszystko sprawdzę...

Wlasnie, ze nie musi byc obciazony przez caly czas tak samo, bo jak o
9.00 startuja jakies crony pamieciozerne (moze wlasnie aide, ktore nie
dawno zainstalowales), to nagle skacze zapotrzebowanie na RAM i byc moze
wchodzi na zepsute kawalki pamieci...

jmb