Re: Kropka i przecinek

On Tue, 2 Dec 2003, Adam Byrtek / alpha wrote:

> Tak, jest to mozliwe. Programy korzystajace poprawnie z polskiego
> locale (a konkretnie z ktorejs ze zmiennych LC_, zdaje sie LC_NUMERIC)
> przyjmuja jako znak oddzielajacy czesc calkowita od dziesietnej
> przecinek (polski standard). Programy, ktore ignoruja w tej kwesti
> wskazania locale, stosuja kropke (angielski standard).

Chyba do końca się nie zrozumieliśmy. Nie chodzi o LC_NUMERIC, programy
dobrze interpretują znaki, ale co z tego jeżeli wprowadzane są źle. Dla
komputer kropka to kropka, a ja bym chciał, żeby czasami kropka była
przecinkiem. Dokładniej nie kropkę, tylko klawisz na klawiaturze
numerycznej, tak żeby programy interpretowały ten znak dobrze, jak
potrzebują, jako kropkę to kropkę, jak przecinek-- przecinek, tak, żeby jego
naciśnięcie odzielało cześć dziesiętną i całkowitą.

Waw
--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN	       WWW: http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod