Re: Przeniesienie systemu na inny dysk

pawelek_@irc.pl wrote:

> Witam serdecznie
> W jaki sposb mozna przeniesc system na inny wiekszy dysk. Mam dysk
> podzielony na partycje / /usr /var /home.
> Probowalem dd wszystko dziala ale rozmiar partycji jest zachowany
> ze starego dysku :(

  Odpalić ze starego dysku, zamontować nowy zachowując hierarchię
jego partycji od punktu montowania w dół, odpalić ze starego
podając w bootmanagerze jako partycję root partycję nowego
dysku, zainstalować lilo :)

--
Pozdrawiam, SharyWilk
"Ada is the perfect language for Win32 programing. At least when