Re: Debian na CD

On Tue, Sep 02, 2003 at 10:07:23PM +0200, Marcin Owsiany wrote:

> Jeśli sie uprzesz, to możesz zrobić system plików przez loopfs, a w
> initrd zamontować ten system plików i pivot root do niego. Na oko
> powinno działać, ale nigdy takich kombinacji nie próbowałem.
> Musiałbyś tylko wzbogacić initrd o parę narzędzi.

Nie upieralem sie :-)  ,,wywalilem'' swapa z glownego linuxa, wrzucilem
tego nowego (bootstrap'owanego) na ta partycje. W koncu to okolo 600Bb
miejsca :-). Bootstrapowany ma okolo 200MB z cachem apt'a.

No i mam 2 linuxy. Teraz walcze z cloop.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |