Unresolved sysmbol

Usiłowałem zainstalować obsługę nvidii dla jądra 2.4.21 z ustawioną
optymalizacją dla procesorów Pentium III, używałem zarówno paczek
debianowych jak i skryptu z nvidia com. Podczas ładowania modułu iałem
błąd 'unresolved symbol', w faq mówili o 'possible module was built for
wrong kernel headers'

To skompilowałem jacjo 2.4.18 dla zwykłego 386 i działa ale ja bym
chciał korzystać z jądra zoptymalizowanego pod mój procesor.

--
'Linux jako jedyny system za który warto zapłacić
jako bezcenny jest za darmo'