Re: hmmm, problem z sieciowka

Leaf napisał.
> Tylko mnie nie strasz :/
> Ale nie widziala tylko w konkretnym gniezdzie czy we wszystkich?
> Bo u mnie jest jeszcze druga karta siecowa i tamta chodzi bez
> zajakniecia.
Witam ponownie.
Przykro mnie bardzo, jednak jako elektronik musze Ciebie postraszyc
chociaz naprawde bym tego nie chcial. POniewaz ktorys elektrolit np.
majac
jedynie pomniejszona pojemnosc moze w ktorym s ukladzie zmienic stala
czasowa i poprzez to wplynac na czestotlkiwisc, lub ksztalt ktoregos
przebiegu elektrycznego, lub w obwodzie zasilania gorzej filtrowac
zaklocaenia
co jeszce przy jednaj karcie wystarczy gdyz ona np. pobiera mniejszy
prad z
zasilanmia. Elektrolity glownie w nowoczesnych urzadzenaich sa dosc
wrednymi
elementami - dlatego, ze czesto pracuja przy wyzszych czestotliwosciach
przebiegow
elektrycznych wiec poniewasz czybciej sa ladowane i rozladowywane sa
bardziej narazone na uszkodzenia. Dlatego tez w literaturze serwisowej
radzi sie w takich obwodach profilaktycznie wymieniac wszystkie
elektrolity
np. w zasilaczach TV, lub monitorow. Czesto wyzukanie jednego
elektrolitu i
jego wymiana, ktory powoduje w danej chwili niesprawnosc po krotkim
czasie prowadzi do kolejnej naprawy tym razem reklamacyjnej.
Przypomnialem sobie jeszcze 2 rzeczy na co wartto zwrocic uwage.
Pierwsze, to sprawdzic baterie 3 V nawet gdy setup dziala i nie ma
komunikatu o bledzie typu low batery. Druga rzecz mozna poprobowac
poszukac w googlach, lub pod http://www.altavista.com schematu danej
plyty glownej jako slowo kluczowe podajac typ chipsetu. Mnie tak udalo
sie
znalezc kilka takich schematow. Przyznam jednak, ze proba naprawy
plyty glownej jest dosc ryzykowna i rzeczywiscie dlugo sie mozna
zastanawiac
czy sie tego podjac - szczegolnie, ze plyta jeszcze wogole dziala.
---
The new name of Polish Airlines.
A LOT of trouble.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000