[ntg] raid zoltrixa

Witam,
używał ktoś z grupowiczów kontrolera Raid zoltrixa?
zastanawia mnie jak współpracuje on z linuksem (na stronie jest
tylko informacja, że współpracuje z "blyndołsami").
(http://www.zoltrix.pl/produkty.php?n=30)

Zastanawia mnie konfiguracja:
2x Maxtor 80GB 7200obr 8MB cache (raid 1)
4x Maxtor 40GB 7200 ATA133 (raid 1+0)
Jest wogóle sens bawić się w RAID 0? jakie musiałbym mieć
obciążenie żeby opłacało się (czas + $) inwestować w RAID?

Może polecacie jakieś inne kontrolery RAID? a może płytę
z kontrolerem RAID? Właśnie kompletuję sprzęt na serwerek
(dużo usług) i planuję zapasik mocy, żeby nie grzebać za dużo
przy większym obciążeniu.

pzdr
yanek
--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''