Re: mount point /mnt/windows doesn't exist

ok dla urażonych komentarzem o opryskliwości
mount:mount point /mnt/windows już exist-dzięki
...czy tak ciężko było dać wskazówkę

oprócz tego z cdrom:
bash:./plik.roz: permission denied
zmieniłem fstab i pomogło na tyle, że teraz mam:
can't execute binary file

a na monkey:
mcdx mcdx=0x300,11: init failed
insmod: init failed
mount: the kernel doesn't recognize (dev/cdrom) as a block device

więc jak kernel skompilować by rozpoznawał atapi cdrom.48x

-komentuję to, bo nie jest miło być strofowanym. na wielu listach
widzę  brak  kultury  i poszanowania dla innych użytkowników. mam
takie  pytania  a nie inne. czy ich nie zadawać? lista jest po to
aby  zadawać  nawet najprostsze pytania-nieprawdaż? jest jednym z
wielu sposobów na zdobycie wiedzy, a może się mylę?;) zatem robię
to  z  premedytacją,  bo  chce  się  czegoś dowiedzieć od starych
wyjadaczy, pogromców początkujących, ale na czyjąś wyraźną prośbę
pstryknę  unsubscribe.  chociaż  coś  mi się wydaje, że jesteście
pracownikami  i  szpiegami  ms-u  i  chcecie  ludzi zniechęcić do
korzystania z linuxa-niestety nie uda się to wam!

988  - telefon zaufania dla ludzi z problemami emocjonalnymi. gdy
szef  się  czepia,  a  żona nie dogadza nie należy wyżywać się na
mniej  doświadczonych.  wojna na górze, wojna na wschodzie, pokój
na   liście.

 z  góry  dziękuję,  proszę  o  odpowiedź  tylko  na
zasadnicze pytanie.

jacek