Re: Poprostu router jak?

Użytkownik Rafał Członka napisał:

Dnia Fri, Apr 04, 2003 at 01:51:33AM +0200, Andrzej Dalasinski napisał(a):
routowalny != publiczny
nie, ale prywatny nie powinien byc rutowalny do publicznej sieci...

Nigdy nie pisałem o routowaniu aderesów prywatnych do sieci publicznej!
Napisałem tylko, że te adresy *są jak najbardziej routowalne*.

A ja nigdy nie pisałem, że te adresy nie są *rutowalne* tylko, że nie są *rutowane* mając na myśli właśnie to, że adresy prywatne nie powinny być routowane do sieci publicznej :-)

--
pr