Re: Streaming audio z mikrofonu i MP3

Dnia Sat, Mar 15, 2003 at 05:25:57AM +0100 Marcin Juszkiewicz napisał/a:
> Chyba najlepszym rozwiązaniem byłby program ładnie przechwytujący dane z
> wyjścia karty dźwiękowej ale w sposób nieblokujący /dev/dsp.
>
> Ktoś coś takiego zestawiał?
"nieblokowanie" /dev/dsp mozesz zalatwic przez alse i esd (tak mi sie wydaje)
...nie mam pewnnosci, ale mozesz przetestowac temat i podeslac mi rozwiazanie

zainstalowalem sterowniki alsy (dla es1371) i dzila jak dzialalo z tymi ker-
nelowymi - niestety nie udalo mi sie odpalic esd. Z braku czasu na razie
zarzucilem temat...

pzdr
yanek

--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing