Re: Upgrade XWindows

On Tue, Feb 11, 2003 at 09:56:59PM +0100, alt_f4@wp.pl wrote:

>Upgradowalem stare X 3.3 do nowych: XFree86 Version 4.1.0.1 (z drewniaka)
>i jest maly problem: uzywalem 1024x768 (S3virge/dx), a teraz mam biegajace
>pixele po ekranie, przy 800x600 jest OK, 640x480 tez.  Sprawdzilem opcje w
>XF86Config jak nizej, ale nie pomaga.

Co to są ,,biegające piksele''?

man s3virge (z XFree 4.2.1):

Option "XVideo" ["boolean"]
  Disable  XVideo  support  by  using the off option.
  This changes FIFO settings which prevent screen noise
  for high-res modes.  Default: on

Jak miałem ostatnio do postawienia jakiś komp z Virge właśnie, to
faktycznie wyłączenie XV spowodowało zanik śmieci na ekranie.
(same zmiany "fifo_aggressive | fifo_moderate | fifo_conservative"
nic nie zmieniały, jeśli chodzi o śmieci na ekranie)

Oczywiście nie mam pojęcia, czy to co u mnie się objawiało, to były
Twoje ,,biegające piksele''.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]