Re: bind9+mysql

Dnia Thu, Feb 13, 2003 at 02:26:09PM +0100 Leaf napisał/a:
> Hello debian-user-polish,
>
> czy w jakis sposob mozna zmusic binda(9) do wspolpracy z mysql czy tez to
> tylko marzenia?
ja to robie troche na okolo: mam w bazie sporo informacji, miedzy innymi
takie wykorzystywane do zarzadzania domenami; z crona regularnie odpalam
skrypt, ktory aktualizuje mi pliki min.: dcpd.conf, named.conf (+ pliki stref)
hosts itp a pozniej restartuje daemony - z tej samej bazy korzystaja: teapop,
postfix i pare innych daemonow.

pzdr
yanek

PS jakby ktos mail pomysl jak zmusic dhcpd3 i bind'a do ,,normalnej'' pracy
z baza, chetnie przeczytam.
--
                           /  E-mail: yanek@kis.p.lodz.pl
     Andrzej Dalasiński    \  ICQ: 149147731