Re: szuflada (OT?)

Pepson napisal:
>Słyszałem że jest możliwoś podłączenia szuflady do serwer, jednak to nie wymaga wielkiego wysiłku, jednak >zapytuję czy można w
czasie pracy serwera z szuflady wyjąć dysk, tzn odmontowac jak też zamontowac i fizycznie >odłączyć od zestawu.. Jeżeli jest taka możliwość proszę >po
podanie źródeł gdzie mogę na ten temat zasięgnąć >informacji. Może ktoś z grupowiczów jest w podobnej już >wyjasnionej sytuacji..

Ale takiej zwyklej
szuflady do HDD?
Pamietam, kiedy bylem mlody (hehe, nadal jestem), to robilo sie nawet cos takiego ze po odmontowaniu dysku (zwykly umount)
odlaczalismy kable i wszystko bylo pieknie (kernele serii 2.0, A.D. 1998). Tak samo podlaczalismy. Jednakze sugerowalbym kieszen, ktora ma mozliwosc
odlaczenia zasilania kluczykiem. Raczej nie powinno byc problemow z takim hot-swap'em na IDE.

>ps. koles mi mówił ze podobno trzeba podczas
montowania >podawać takie dane jak: licza głowic, ilosci bloków, >cylindrów itd.

No kiedys tak na pewno nie bylo trzeba. Teraz nie wiem jak sie to
bedzie zachowywac.

Jakby co, to testy na wlasna odpowiedzialnosc!!!

Pozdrawiam,
--
Krzysztof 'C00li' Kulinski
krzysztof@kulinski.org